Τo marketing υγείας. Τα βασικά στοιχεία µε τα οποία έρχονται σε άµεση επαφή οι ασθενείς. Μελέτες και έρευνες (KOTLER, ADEMBIO) , που έχουν καταγραφεί σε μελέτες marketing υγείας. Εδω λέμε τους βασικούς λόγους που έρχονται και κάποιους που δεν ξαναγυρνάνε.
- Πρόσβασιμότητα & Ταχύτητα στο ιατρείο και στον ιατρό. Οι ασθενείς θέλουν να μπορούν να έρχονται ευκολα και γρήγορα. Απομακρυσμένα ιατρεία απο Μεσα Μαζικής Συγκοινωνίας η κεντρικούς δρόμους δεν βοηθάνε σε αυτό. Προσελκύουν μόνο τη γειτονιά. Υπάρχει μια εξαίρεση στον κανόνα στις περιπτώσεις που η ιατρική υπηρεσία είναι μοναδική και δεν την κάνει κανένας άλλος. Πχ καινοτομία ανάλυσης dna, τεστ covid19. Επίσης ενα αδιαμφισβήτητο brandname ιατρού η κλινικής που μπορεί να ωθήσει τον ιατρό να κάνει το ιατρείο του οπουδήποτε.
- Φερεγγυότητα: Πόσο φερέγγυος είναι ο ιατρός, θα ψάξουν στο διαδίκτυο για αναφορές και θα κοιτάξουν την ιατρική ιστοσελίδα του.
- Γνώση: Πτυχία, συνεργασίες, άρθρα αλλά κυριώς στην προσωπική επαφή ο ιατρός πρέπει να ακούσει καλά να αφουγκραστεί τον ασθενή. Είναι πολύ σημαντικό αυτό. Ο ιατρός πρέπει να εκμαιεύσει τα συμπτώματα, να ανοιχθεί ο ασθενής μαζί του και μετά να μιλήσει επιστημονικά.
- Αξιοπιστία: Αξιολογήσεις στο διαδίκτυο και αναφορές απο αξιόπιστα μεσα του χώρου.
- Ασφάλεια: Περιγράφει το αν η υπηρεσία παρέχει ασφάλεια. ∆ηλαδή µε
άλλα λόγια κατά πόσο και αν, ενέχει κάποιο κίνδυνο. Επιπλοκές που πρέπει να διασαφανιστούν ξεκάθαρα. - Ικανότητα: Έχει ο ιατρός & οι συνεργάτες του τα χαρακτηριστικά/δεξιότητες να παραδώσουν καλές υπηρεσίες. Να λύσουν το πρόβλημα.
- Καλή Επικοινωνία: Εξηγήθηκαν Σωστά οι προσφερόµενες υπηρεσίες. Εξηγήθηκαν επαρκώς;
- Ευγένεια: Ήταν το ιατρικό προσωπικό ευγενικό και ευαίσθητο κατά τη διάρκεια της παροχής υγείας.
- Κόστος υπηρεσίας υγείας. Είναι η υπηρεσία ανταγωνιστική στο κόστος σε σχέση με άλλες παρόμοιες, ξεκαθαρίζεται τι διαφέρει σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Οι ασθενείς γυρνάνε συνεχώς στο διαδίκτυο και προσπαθουν να μάθουν περισσότερα. Π.χ. Εαν οι διαγνωστικές εξετάσεις για θυρεοειδή που έκαναν δεν βγούν καλές. Τότε ο ενδοκρινολόγος τους πεί για θυρεοειδεκτομή τότε η διαδικασία που κάνουν είναι ώς εξής:
- Μηχανή αναζήτησης Google με φράση χειρουργός θυρεοειδούς.
- Αποτελέσματα αναζήτησης πολλά και μη ικανοποιητικά ξαναψάχνουν με :
- εναλλάγες φράσης : πχ καλύτεροι χειρουργοί θυρεοειδούς η καλύτερος χειρουργός θυρεοειδή .
- Επιλογή. Τηλέφωνο η φορμα ραντεβού.
- Ποιότητα & Καθαρότητα : Η εµφάνιση των στελεχών, ιατρού, του προσωπικού, του κτηρίου, των εγκαταστάσεων και των εξοπλισµών εµπνέουν υψηλή ποιότητα. Εαν το ιατρείο είναι μικρό, βρώμικό, ο ιατρός καπνίζει μπροστά του τότε αυτό για μερικούς δεν είναι καλό σημάδι. Θα μιλήσει με τον ιατρό αλλά δεν θα κάνει κάτι άλλο.
Η επιλογή μια ιατρικής διαγνωστικής υπηρεσίας η ενος καλού ιατρού για μια επέμβασηδεν είναι μια απλή υπόθεση. Είναι ενα πολυσύνθετο θέμα. Περιλαμβάνει πολλές παραμέτρους που θα πρέπει ο κάθε ιατρός η manager να λαμβάνει σοβαρά υπόψιν του. Έχουμε γράψει ενα εξαιρετικό άρθρο για το ιατρικό marketing και πως πρέπει να γίνεται.
ΠΗΓΕΣ
- Εξειδικευμένη εταιρεία στο ιατρικό marketing webformed.