Είναι μια ημερίδα, μια επιστημονική συνάντηση με βασικό άξονα συζήτησης το ερώτημα ” Πως θα αναπτυχθεί η ΜΚΟ ( η μη κυβερνητική οργάνωσή μου) , το μουσείο μου και θα μπορέσει να προωθήσει τα προγράμματα του για να έχει επισκεψιμότητα και να είναι αυτοχρηματοδοτούμενο και όχι κρατικοδίαιτο“
Πραγματικά σε καιρούς κρίσης είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση και η ανταλλαγή απόψεων και ιδεών θα ωφελήσει το χώρο και τον Πολιτισμό. Είναι γνωστό το πρόβλημα των Μ.Κ.Ο που ζουν αποκλειστικά από το κράτος και δεν μπορούν να διεισδύσουν σε ένα μεγαλύτερο Κοινό γιατί δεν γνωρίζουν marketing και Προώθηση πολιτιστικών και άλλων προϊόντων και η μόνη τους πηγή εσόδων είναι μια επιδότηση από το Ελληνικό Κράτος.
Το συνέδριο απευθύνεται στο επιστημονικό και διοικητικό προσωπικό μουσείων, πολιτιστικών και μη-κερδοσκοπικών οργανισμών, την ακαδημαϊκή και ερευνητική κοινότητα, αλλά και γενικά σε όλους όσοι επιθυμούν να ενημερωθούν για την ανάπτυξη και βιωσιμότητα των πολιτιστικών ιδρυμάτων.
Ομιλητές
Κύριοι ομιλητές στην ημερίδα θα είναι ο Ράιαν Φρεντς, Διευθυντής Μάρκετινγκ και Δημοσίων Σχέσεων του Walker Art Center, o Τζέιμς Ρ. Χάκνυ, Ειδικός Χορηγιών για Μουσεία της εταιρείας συμβούλων Alexander Haas , και η Μαριάν Ρανς, Υπεύθυνη Εταιρικών Σχέσεων του Μουσείου Επιστήμης του Λονδίνου.
Η ημερίδα θα περιλαμβάνει επίσης ομιλία της Αλεξάνδρας Πάλλη, Γραμματέως του Ελληνικού Δικτύου Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, καθώς και δυο παρουσιάσεις μέσω διαδικτύου για την προσέλκυση εθελοντών και την ψηφιακή φιλανθρωπία. Διευθυντές και εκπρόσωποι σημαντικών μουσείων, πολιτιστικών και μη-κερδοσκοπικών οργανισμών της Ελλάδας θα συμμετέχουν με σύντομες παρεμβάσεις για τις προοπτικές του χώρου.
1 Σχόλιο