Οι καιροί έχουν άλλάξει και η σημασία στη λεπτομέρεια είναι πια πια κάτι που πρέπει να λαμβάνει σοβαρά ενα σύγχρονο φαρμακείο. Οι προκλήσεις είναι πολλές και τα προβλήματα άλλης μορφής πια. Ο φαρμακοποιός σήμερα καλείται να ανταποκριθεί σε πολλούς διαφορετικούς ρόλους και ανάγκες. Έκτος απο σύμβουλος υγείας είναι σύμβουλος ομορφιάς, ευεξίας και ταυτόχρονα έχει μια επιχείρηση που χρειάζεται marketing και προώθηση, γνώση logistics και visual merchandising αλλά και βασικά οικονομικά καθώς και νομικά θέματα. Ο χρόνος ενος φαραμακοποιού πια είναι πολύτιμος.
Τα προϊόντα στα φαρμακεία είναι σχεδόν ίδια. Οι ίδιες εταιρείες και περίπου οι ίδιες τιμές. Πως όμως ξεχωρίζει ενα φαρμακείο απο ενα άλλο;
Η λύση στην ψηφιακή εποχή που ζούμε στην καθαρά αυτή ‘οπτική εποχή, η όραση έχει καταλάβει όλες τις αισθήσεις για τους καταναλωτές. Η αίσθηση όταν βλέπουμε κάτι σύγχρονο, περιποιημένο, καθαρό και μοντέρνο, ξεκάθαρο απο μυνήματα σε ενα χώρο πραγματικά κάνει τη διαφορά. Ο καταναλωτής πια πιέζεται να πάρει αποφάσεις γρήγορα και σωστά και δεν προλαβαίνει η λογική να καλύψει αξιόπιστα τις αποφάσεις του. Αποφασίζει δυστυχώς αυθόρμητα με κριτήρια επιφανειακά και απο μακρυά βλέποντας κάτι στον ορίζοντα να ξεχωρίζει (όπως ενα σταυρο led φαρμακείου που αναβοσβήνει σαν φάρος στον ορίζοντα και ακολουθεί υπομονετικά τη διαδρομή μέχρι να φτάσει εκεί…)
Η ανακαίνιση φαρμακείου κάνει τη διαφορά. Η επένδυση σε ενα χώρο που να ξεχωρίζει απο μακρυά, εσωτερικά να είναι ελκυστικός, χρήσιμος, με τα προϊόντα να βρίσκονται εύκολα και γρήγορα είναι το μυστικό της επιτυχίας ενος σύγχρονου φαρμακείου. Εδω υπάρχουν εξαιρετικές εταιρείες που μπορούν να σας κάνουν μελέτη κατασκευής φαρμακείου, είναι εξειδικευμένες στο retail, και στο visual merchandising ενος φαρμακείου και μπορείτε να δείτε γύρω σας πραγματικά εκπληκτικά φαρμακεία που κάνουν τη διαφορά και έχουν αποτελέσματα στο ταμείο τους στο τέλος της ημέρας.
Δείτε κάποια παραδείγματα κατασκευής και ανακαίνισης φαρμακείου
Τα προϊόντα είναι τα ίδια η αίσθηση όμως όχι. Μικρό η μεγάλο ενα φαρμακείο για να δημιουργήσει πια πελατολόγιο είναι μια διαδικασία πάλης καθημερινής και ο φαρμακοποιός χρειάζεται να ανοίξει τους δρόμους σιγά σιγά με σταθερά βήματα. Τα τελευταία χρόνια οτι δεν αναπτύσσεται συρρικνώνεται και η επέκταση, καλύτερη οργάνωση της εργασίας, του χώρου και ειδικά η καλύτερη προβολή των προιόντων ενός φαρμακείου (visual merchandising) κάνουν την διαφορά.
Ευχαριστούμε πολύ την εταιρεία Innovo Constructions εξειδικευμένη εταιρεία στην κατασκευή φαρμακείου για τις πολύτιμες συμβουλές που μας έδωσε για την συγγραφή του παρόντος άρθρου.