Σκέφτεστε να κάνετε έναρξη ατομικής επιχείρησης, είτε ίδρυση ομόρρυθμης εταιρείας ΟΕ είτε σύσταση ΙΚΕ είτε οποιαδήποτε άλλη μορφή εταιρείας;
Το λογιστικο φοροτεχνικο γραφειο, με 30 χρόνια εμπειρία, μας είπε από πού να ξεκινήσετε και πώς να επιτύχετε.
Θα πρέπει να προετοιμαστείτε καλά πριν ξεκινήσετε μια επιχείρηση, αλλά προετοιμαστείτε ότι κάτι σχεδόν σίγουρα θα πάει στραβά. Για να κάνετε μια επιτυχημένη επιχείρηση, πρέπει να προσαρμοστείτε στις μεταβαλλόμενες καταστάσεις.
Η διεξαγωγή σε βάθος έρευνας αγοράς στον τομέα σας και τα δημογραφικά στοιχεία της δυνητικής πελατείας σας είναι ένα σημαντικό μέρος της δημιουργίας ενός επιχειρηματικού σχεδίου. Αυτό περιλαμβάνει τη διεξαγωγή ερευνών, και την έρευνα marketing και δεδομένων.
Εκτός από την πώληση του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας, πρέπει να δημιουργήσετε το brand σας και να προσελκύσετε άτομα που ενδιαφέρονται για το τι προσφέρει η επιχείρησή σας.
Αυτό το άρθρο απευθύνεται σε επιχειρηματίες που θέλουν να μάθουν τα βασικά βήματα για την έναρξη μιας νέας επιχείρησης.
Η έναρξη μιας επιχείρησης μπορεί να είναι σκληρή δουλειά, αλλά εάν αναλύσετε τη διαδικασία σε μεμονωμένα βήματα, θα απλοποιηθεί αρκετά. Για να μην αναρωτιέστε από που να ξεκινήσετε, ζητήσαμε από αξιόπιστο λογιστικο φοροτεχνικο γραφειο και μας έδωσε μια λίστα 10 βημάτων για να μετατρέψετε την επιχείρησή σας από μια ιδέα σας σε μια πραγματικότητα.
Πώς να ξεκινήσετε μια επιχείρηση
1.Βελτιώστε την ιδέα σας.
Εάν σκέφτεστε να ξεκινήσετε μια επιχείρηση, πιθανότατα έχετε ήδη μια ιδέα για το τι θέλετε να πουλήσετε ή τουλάχιστον για την αγορά στην οποία θέλετε να εισέλθετε. Κάντε μια γρήγορη αναζήτηση για υπάρχουσες εταιρείες στον κλάδο που έχετε επιλέξει. Μάθετε τι κάνουν οι σημερινοί ηγέτες στον τομέα και μάθετε πώς μπορείτε να το κάνετε καλύτερα. Εάν πιστεύετε ότι η επιχείρησή σας μπορεί να δώσει κάτι που δεν κάνουν άλλες εταιρείες (ή να δώσει το ίδιο, μόνο γρηγορότερα και φθηνότερα), έχετε μια σταθερή ιδέα και είστε έτοιμοι να δημιουργήσετε ένα επιχειρηματικό σχέδιο.
Απαντήστε στην πιο βασική ερώτηση. Γιατί;
Είναι καλό να γνωρίζετε γιατί ξεκινάτε την επιχείρησή σας. Σε αυτή τη διαδικασία, μπορεί να είναι σοφό να γίνει διάκριση μεταξύ του αν η επιχείρηση εξυπηρετεί μια προσωπική ανάγκη ή μια ανάγκη της αγοράς. Όταν το ‘γιατί’ σας επικεντρώνεται στην κάλυψη μιας ανάγκης της αγοράς, το κοινό που απευθύνεται η επιχείρησής σας θα είναι πάντα μεγαλύτερο από μια επιχείρηση που έχει σχεδιαστεί για να εξυπηρετεί μια προσωπική ανάγκη.
Εξετάστε το franchising.
Μια άλλη επιλογή είναι να ανοίξετε ένα franchise μιας καθιερωμένης εταιρείας. Η ιδέα, η επωνυμία και το επιχειρηματικό μοντέλο είναι ήδη σε ισχύ. Χρειάζεστε μόνο μια καλή τοποθεσία και τα μέσα για τη χρηματοδότηση της λειτουργίας σας, το πώς και πόσο μπορεί να σας το εξηγήσει ένα λογιστικο φοροτεχνικο γραφειο.
Σκεφτείτε το όνομα της επιχείρησής σας.
Ανεξάρτητα από την επιλογή σας, είναι ζωτικής σημασίας να κατανοήσετε τη συλλογιστική πίσω από την ιδέα σας. Μην γράψετε ένα επιχειρηματικό σχέδιο ή μην σκεφτείτε ένα όνομα επιχείρησης πριν ξεκαθαρίσετε στο μυαλό σας την αξία της ιδέας.
Διευκρινίστε τους πελάτες-στόχους σας.
Αξιόλογο λογιστικο φοροτεχνικο γραφειο, μας είπε ότι πολύ προχωρούν στην έναρξη της επιχείρησής τους χωρίς να αφιερώνουν χρόνο για να σκεφτούν ποιοι θα είναι οι πελάτες τους και γιατί αυτοί οι πελάτες θα ήθελαν να αγοράσουν από αυτούς ή να τους προσλάβουν.
Πρέπει να διευκρινίσετε γιατί θέλετε να συνεργαστείτε με αυτούς τους πελάτες. Μήπως έχετε πάθος να κάνετε τη ζωή των ανθρώπων ευκολότερη; Ή να απολαύσετε τη διαδικασία του να αλλάξετε τον κόσμο τους; Οι απαντήσεις αυτές σας βοηθούν στην αποσαφήνιση της αποστολής σας. Χρειάζεται να ορίσετε πώς θα παρέχετε αυτήν την αξία στους πελάτες σας και πώς να επικοινωνήσετε αυτήν την αξία με τρόπο που είναι πρόθυμοι να πληρώσουν.
Στην φάση της αξιολόγησης της ιδέας σας, πρέπει να επικεντρωθείτε στις λεπτομέρειες. Εάν η ιδέα δεν είναι κάτι για το οποίο είστε παθιασμένοι ή εάν δεν υπάρχει αγορά για τη ιδέα σας, ίσως είναι καιρός να σκεφτείτε άλλες ιδέες.
2. Γράψτε ένα επιχειρηματικό σχέδιο.
Μόλις έχετε κατασταλάξει στην γενική ιδέα σας, θα πρέπει να κάνετε μερικές σημαντικές ερωτήσεις:
- Ποιος είναι ο σκοπός της επιχείρησής σας;
- Σε ποιον πουλάτε;
- Ποιοι είναι οι τελικοί σας πελάτες;
- Πώς θα χρηματοδοτήσετε το κόστος εκκίνησης;
Αυτές οι ερωτήσεις μπορούν να απαντηθούν σε ένα καλογραμμένο επιχειρηματικό σχέδιο.
Οι νέοι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μπορούν να κάνουν πολλά λάθη σπεύδοντας να κάνουν πράγματα χωρίς να σκεφτούν αυτές τις λεπτομέρειες. Πρέπει να βρείτε τη βάση πελατών-στόχων σας. Ποιος θα αγοράσει το προϊόν ή την υπηρεσία σας;
Διεξαγωγή έρευνας αγοράς.
Η διεξαγωγή εμπεριστατωμένης έρευνας αγοράς στον τομέα σας και τα δημογραφικά στοιχεία της δυνητικής πελατείας σας είναι ένα σημαντικό μέρος της δημιουργίας ενός επιχειρηματικού σχεδίου. Αυτό περιλαμβάνει τη διεξαγωγή ερευνών, τη διεξαγωγή ομάδων εστίασης και την έρευνα SEO και δημόσιων δεδομένων.
Η έρευνα αγοράς σάς βοηθά να κατανοήσετε τον πελάτη — στόχο σας — τις ανάγκες, τις προτιμήσεις και τη συμπεριφορά του, καθώς και τη αγορά και τους ανταγωνιστές σας. Πολλοί σύμβουλοι επιχειρήσεων, που συνεργάζονται με λογιστικο φοροτεχνικο γραφειο, συνιστούν τη συλλογή δημογραφικών πληροφοριών και τη διεξαγωγή ανταγωνιστικής ανάλυσης για την καλύτερη κατανόηση των ευκαιριών και των περιορισμών στην αγορά σας.
Οι καλύτερες μικρές επιχειρήσεις έχουν διαφοροποιήσει προϊόντα ή υπηρεσίες από τον ανταγωνισμό. Αυτό επηρεάζει σημαντικά το ανταγωνιστικό σας τοπίο και σας επιτρέπει να παρέχεται μοναδική αξία σε πιθανούς πελάτες.
Σκεφτείτε μια στρατηγική εξόδου.
Είναι επίσης καλή ιδέα να εξετάσετε μια στρατηγική εξόδου καθώς καταρτίζετε το επιχειρηματικό σας σχέδιο. Δημιουργώντας κάποια ιδέα για το πώς θα βγείτε τελικά από την επιχείρηση σας αναγκάζει να κοιτάξετε στο μέλλον.
Πολύ συχνά, οι νέοι επιχειρηματίες είναι τόσο ενθουσιασμένοι με την επιχείρησή τους και τόσο σίγουροι ότι όλοι παντού θα είναι πελάτες που δίνουν πολύ λίγο, αν όχι καθόλου, χρόνο για να εξετάσουν το σχέδιο αποχώρησης από την επιχείρηση.
Το λογιστικο φοροτεχνικο γραφειο Τεχνολογιστική Μον ΕΠΕ μας βοηθάει να το κατανοήσουμε καλύτερα:
Όταν επιβιβάζεστε σε αεροπλάνο, ποιο είναι το πρώτο πράγμα που σας δείχνουν; Πώς να κατεβείτε από αυτό. Όταν πηγαίνετε σε μια ταινία, Τι επισημαίνουν πριν αρχίσει να παίζει το χαρακτηριστικό; Πού είναι οι έξοδοι. Κατά τη διάρκεια της πρώτης εβδομάδας του νηπιαγωγείου σας, παρατάσσουν όλα τα παιδιά και τους διδάσκουν ασκήσεις πυρκαγιάς για έξοδο από το κτίριο. Υπάρχουν πολύ επιχειρηματίες που δεν έχουν τρεις ή τέσσερις προκαθορισμένες διαδρομές εξόδου, αυτό έχει οδηγήσει σε χαμηλότερη αξία της εταιρείας και ακόμη και κατέστρεψε τις οικογενειακές σχέσεις.
Ένα επιχειρηματικό σχέδιο σας βοηθά να καταλάβετε πού πηγαίνει η εταιρεία σας, πώς θα ξεπεράσει τυχόν πιθανές δυσκολίες και τι χρειάζεστε για να τη διατηρήσετε.
3. Αξιολογήστε τα οικονομικά σας
Ξεκινώντας οποιαδήποτε επιχείρηση έχει μια τιμή, οπότε πρέπει να καθορίσετε πώς θα καλύψετε αυτά τα έξοδα. Έχετε τα μέσα για να χρηματοδοτήσετε την εκκίνηση σας ή θα χρειαστεί να δανειστείτε χρήματα; Εάν σχεδιάζετε να αφήσετε την τρέχουσα εργασία σας για να εστιάσετε στην επιχείρησή σας, έχετε αποταμιεύσεις για να υποστηρίξετε τον εαυτό σας μέχρι να έχετε κέρδος; Μάθετε πόσο θα είναι το κόστος εκκίνησης. Συνεργαστείτε στενά με ένα λογιστικο φοροτεχνικο γραφειο και πληροφορηθείτε πότε και πώς είναι καλύτερο να κινηθείτε.
Πολλές νεοσύστατες επιχειρήσεις αποτυγχάνουν επειδή εξαντλούνται τα χρήματα πριν καταφέρουν να έχουν ένα κέρδος. Δεν είναι ποτέ κακή ιδέα να υπερεκτιμήσετε το ποσό του κεφαλαίου εκκίνησης που χρειάζεστε, μας ανημερώνει το λογιστικο φοροτεχνικο γραφειο Τεχνολογιστική Μον ΕΠΕ, καθώς μπορεί να χρειαστεί χρόνος πριν η επιχείρηση αρχίσει να αποφέρει βιώσιμα έσοδα.
Εκτελέστε μια ανάλυση ισορροπίας.
Ένας τρόπος με τον οποίο μπορείτε να καθορίσετε πόσα χρήματα χρειάζεστε είναι να εκτελέσετε μια ανάλυση ισορροπίας. Αυτό το βασικό στοιχείο του οικονομικού σχεδιασμού, από ένα λογιστικο φοροτεχνικο γραφειο, βοηθά τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να καθορίσουν πότε η εταιρεία, το προϊόν ή η υπηρεσία τους θα είναι κερδοφόρα.
Ο τύπος είναι απλός:
Σταθερό Κόστος ÷ (Μέση Τιμή Ανά Μονάδα-Μεταβλητό Κόστος) = Σημείο Ισορροπίας
Κάθε επιχειρηματίας πρέπει να χρησιμοποιήσει αυτόν τον τύπο ως εργαλείο επειδή σας λέει την ελάχιστη απόδοση που πρέπει να επιτύχει η επιχείρησή σας για να αποφύγει την απώλεια χρημάτων. Επιπλέον, σας βοηθά να καταλάβετε ακριβώς από πού προέρχονται τα κέρδη σας, ώστε να μπορείτε να ορίσετε ανάλογα τους στόχους παραγωγής.
Ακολουθούν οι τρεις πιο συνηθισμένοι λόγοι για τη διεξαγωγή ανάλυσης ισορροπίας:
Προσδιορίστε την κερδοφορία. Αυτό είναι πολύ ενδιαφέρον για κάθε ιδιοκτήτη επιχείρησης.Ρωτήστε τον εαυτό σας: πόσα έσοδα πρέπει να δημιουργήσω για να καλύψω όλα τα έξοδά μου; Ποια προϊόντα ή υπηρεσίες αποφέρουν κέρδος και ποια πωλούνται με ζημία;
Τιμή ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Όταν οι περισσότεροι άνθρωποι σκέφτονται για την τιμολόγηση, εξετάζουν πόσο κοστίζει το προϊόν τους για να δημιουργηθεί και πώς οι ανταγωνιστές τιμολογούν τα προϊόντα τους. Ρωτήστε τον εαυτό σας: Ποια είναι τα σταθερά επιτόκια, ποιο είναι το μεταβλητό κόστος και ποιο είναι το συνολικό κόστος; Ποιο είναι το κόστος οποιωνδήποτε φυσικών αγαθών; Ποιο είναι το κόστος της εργασίας;
Αναλύστε τα δεδομένα. Εξετάστε τον όγκο των αγαθών ή των υπηρεσιών που θα πρέπει να πουλήσετε για να είστε κερδοφόροι. Ρωτήστε τον εαυτό σας: Πώς μπορώ να μειώσω το συνολικό πάγιο κόστος μου; Πώς μπορώ να μειώσω το μεταβλητό κόστος ανά μονάδα; Πώς μπορώ να βελτιώσω τις πωλήσεις;
Τα παραπάνω σας φαίνονται βουνό, είναι καθημερινότητα για ένα λογιστικο φοροτεχνικο γραφειο, και μπορεί να τα χειριστεί πολύ καλύτερα. Μην διστάσετε να συμβουλευτείτε ένα από τα καλύτερα λογιστικά γραφεία .
Παρακολουθήστε τα έξοδά σας.
Μην ξοδεύετε υπερβολικά όταν ξεκινάτε μια επιχείρηση. Βρείτε τα έξοδα που έχουν νόημα για την επιχείρησή σας και αποφύγετε την υπερβολική δαπάνη για φανταχτερό νέο εξοπλισμό που δεν θα σας βοηθήσει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους. Παρακολουθήστε τα έξοδα της επιχείρησής σας για να βεβαιωθείτε ότι παραμένετε σε καλό δρόμο.
“Πολλές νεοσύστατες επιχειρήσεις τείνουν να ξοδεύουν χρήματα σε περιττά πράγματα”, δήλωσε Γιώργος Αλεξίου ιδιοκτήτης σε λογιστικο γραφειο. “Μια εταιρεία ξεκίνησε με δύο υπαλλήλους, αλλά ξόδεψε ένα τεράστιο ποσό σε χώρους γραφείων που θα χωρούσαν 20 άτομα. Επίσης, νοίκιασε έναν επαγγελματικό εκτυπωτή υψηλής ποιότητας που ήταν πιο κατάλληλος για μια ομάδα 100 ατόμων είχε κάρτες-κλειδιά για να παρακολουθεί ποιος τυπώνει τι και πότε. Ξοδέψτε όσο το δυνατόν λιγότερο όταν ξεκινάτε και μόνο για τα πράγματα που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη και την επιτυχία της επιχείρησης. Οι πολυτέλειες μπορούν να έρθουν όταν είστε καταξιωμένοι.”
Εξετάστε τις επιλογές χρηματοδότησής σας.
Το κεφάλαιο εκκίνησης για την επιχείρησή σας μπορεί να προέρχεται από διάφορα μέσα. Ο καλύτερος τρόπος για να αποκτήσετε χρηματοδότηση για την επιχείρησή σας εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως η πιστοληπτική ικανότητα, το απαιτούμενο ποσό και οι διαθέσιμες επιλογές.
Επιχειρηματικά δάνεια.
Εάν χρειάζεστε οικονομική βοήθεια, ένα εμπορικό δάνειο μέσω τράπεζας είναι ένα καλό σημείο εκκίνησης, αν και αυτά είναι συχνά δύσκολο να εξασφαλιστούν.
Επιχειρηματικές επιχορηγήσεις.
Οι επιχειρηματικές επιχορηγήσεις είναι παρόμοιες με τα δάνεια, αλλά δεν χρειάζεται να επιστραφούν. Οι επιχειρηματικές επιχορηγήσεις είναι συνήθως πολύ ανταγωνιστικές και συνοδεύονται από όρους που πρέπει να πληροί η επιχείρηση για να ληφθεί υπόψη. Όταν εξασφαλίζετε μια επιχορήγηση μικρών επιχειρήσεων, αναζητήστε συγκεκριμένες για την περίπτωσή σας. Οι επιλογές περιλαμβάνουν επιχορηγήσεις επιχειρήσεων που ανήκουν σε μειονότητες, επιχορηγήσεις για επιχειρήσεις που ανήκουν σε γυναίκες και κρατικές επιχορηγήσεις.
Οι νεοσύστατες επιχειρήσεις που απαιτούν σημαντική χρηματοδότηση μπορούν να απευθυνθούν και στα λεγόμενα Hedge fund.
Εναλλακτικά, μπορείτε να ξεκινήσετε μια καμπάνια crowdfunding μετοχών για να συγκεντρώσετε μικρότερα χρηματικά ποσά από πολλούς υποστηρικτές. Το Crowdfunding έχει βοηθήσει πολλές εταιρείες τα τελευταία χρόνια και δεκάδες αξιόπιστες πλατφόρμες crowdfunding έχουν σχεδιαστεί για διαφορετικούς τύπους επιχειρήσεων.
Επιλέξτε τη σωστή τράπεζα για το επαγγελματικό σας λογαριασμό.
Πρέπει να κάνετε στον εαυτό σας μερικές ερωτήσεις όταν επιλέγετε μια τράπεζα για την επιχείρησή σας:
- Τι είναι σημαντικό για μένα;
- Θέλω να οικοδομήσω μια στενή σχέση με μια τράπεζα που είναι πρόθυμη να με βοηθήσει με κάθε δυνατό τρόπο;
- Θέλω να είμαι απλώς ένας άλλος τραπεζικός λογαριασμός;
Η καταγραφή των τραπεζικών σας αναγκών μπορεί να σας βοηθήσει να περιορίσετε την εστίασή σας. Προγραμματίστε συναντήσεις με διάφορες τράπεζες και κάντε ερωτήσεις σχετικά με το πώς συνεργάζονται με μικρές επιχειρήσεις για να βρείτε την καλύτερη τράπεζα για εσάς.
4. Προσδιορίστε τη νομική επιχειρηματική σας δομή.
Πριν εγγραφείτε στην εταιρεία σας, πρέπει να αποφασίσετε τι είδους οντότητα είναι. Ένα λογιστικο φοροτεχνικο γραφειο θα σας ενημερώσει σχετικά. Η δομή της επιχείρησής σας επηρεάζει νομικά τα πάντα, από τον τρόπο με τον οποίο υποβάλλετε τους φόρους σας στην προσωπική σας ευθύνη εάν κάτι πάει στραβά.
Ατομική επιχείρηση: μπορείτε να εγγραφείτε για ατομική επιχείρηση εάν είστε ιδιοκτήτης της επιχείρησης και σκοπεύετε να είστε υπεύθυνοι για όλα τα χρέη και τις υποχρεώσεις. Σας προειδοποιούμαι ότι αυτή η διαδρομή μπορεί να επηρεάσει άμεσα την προσωπική σας πίστωση.
Συνεργατική εταιρική μορφή: εναλλακτικά, όπως υποδηλώνει το όνομά της, μια επιχειρηματική συνεργασία σημαίνει ότι δύο ή περισσότερα άτομα θεωρούνται προσωπικά υπεύθυνα ως ιδιοκτήτες επιχειρήσεων. Δεν χρειάζεται να το κάνετε μόνοι σας εάν μπορείτε να βρείτε έναν επιχειρηματικό εταίρο με συμπληρωματικές δεξιότητες με τις δικές σας. Συνήθως είναι καλή ιδέα να προσθέσετε κάποιον στο μείγμα για να βοηθήσετε την επιχείρησή σας να ανθίσει.
Εταιρεία ΟΕ, ΕΕ, ΕΠΕ, ΑΕ: εάν θέλετε να διαχωρίσετε την προσωπική σας ευθύνη από την ευθύνη της εταιρείας σας, λάβετε υπόψη τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των εταιρικών μορφών. Αν και κάθε τύπος εταιρείας υπόκειται με διαφορετικές κατευθυντήριες γραμμές, αυτή η νομική δομή καθιστά γενικά μια επιχείρηση ξεχωριστή οντότητα από τους ιδιοκτήτες της. Ως εκ τούτου, οι εταιρείες μπορούν να κατέχουν περιουσία, να αναλαμβάνουν ευθύνη, να πληρώνουν φόρους, να συνάπτουν συμβάσεις, να μηνύουν και να μηνύονται όπως κάθε άλλο άτομο. Οι εταιρείες ΟΕ, ΕΕ, ΕΠΕ, ΑΕ είναι ιδιαίτερα κατάλληλες για νέες επιχειρήσεις που σχεδιάζουν αναζητήσουν χρηματοδότηση από επενδυτές επιχειρηματικών κεφαλαίων στο εγγύς μέλλον.
Συσταση ΙΚΕ: μία από τις πιο κοινές δομές για μικρές επιχειρήσεις είναι η εταιρεία περιορισμένης ευθύνης. Αυτή η υβριδική δομή έχει τη νομική προστασία μιας εταιρείας, ενώ επιτρέπει τα φορολογικά οφέλη μιας εταιρικής σχέσης.
Τελικά, εναπόκειται σε εσάς να καθορίσετε ποιος τύπος οντότητας είναι ο καλύτερος για τις τρέχουσες ανάγκες και τους μελλοντικούς επιχειρηματικούς σας στόχους. Είναι σημαντικό να μάθετε για τις διάφορες νομικές επιχειρηματικές δομές που είναι διαθέσιμες από ένα καλό λογιστικο φοροτεχνικο γραφειο.
5. Καταχωρίστε την επιχείρηση στους κρατικούς φορείς και την εφορία με τη βοήθεια λογιστικο φοροτεχνικο γραφειο.
Θα χρειαστεί να αποκτήσετε επιχειρηματικές άδειες για να μπορέσετε να λειτουργήσετε νόμιμα την επιχείρησή σας. Για παράδειγμα, πρέπει να καταχωρήσετε την επιχείρησή σας στους κρατικούς φορείς. Υπάρχουν πολλά έγγραφα που πρέπει να προετοιμάσετε πριν εγγραφείτε, το λογιστικο φοροτεχνικο γραφειο που συνεργάζεστε θα σας ενημερώσει σχετικά.
Καταστατικό και συμφωνίες λειτουργίας
Για να γίνετε επίσημα αναγνωρισμένη επιχειρηματική οντότητα, πρέπει να εγγραφείτε στους αντίστοιχους κρατικούς φορείς. Οι εταιρείες χρειάζονται ένα καταστατικό έγγραφο, το οποίο περιλαμβάνει το όνομα της επιχείρησής σας, τον επιχειρηματικό σκοπό, την εταιρική δομή, τα στοιχεία των μετοχών και άλλες πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία σας. Αυτή είναι η δουλειά που ένα λογιστικο φοροτεχνικο γραφειο μπορεί να αναλάβει.
Έντυπα φόρου εισοδήματος
Πρέπει να υποβάλετε ορισμένα έντυπα για να εκπληρώσετε τις κρατικές υποχρεώσεις Φόρου Εισοδήματος. Η δομή της επιχείρησής σας καθορίζει τις φόρμες που χρειάζεστε. Το καλύτερο λογιστικο φοροτεχνικο γραφειο μπορεί να σας βοηθήσει να αρχειοθετήσετε και να πληρώσετε τους φόρους σας ανά τρίμηνο και ετησίως, αλλά και να κάνετε όλες τις απαραίτητες ενέργιες.
Μπορεί να μπείτε στον πειρασμό να το αρχίσετε με έναν λογαριασμό PayPal και μια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων, αλλά αν ξεκινήσετε με μια σωστή βάση, η επιχείρησή σας θα έχει λιγότερα προβλήματα για να ανησυχείτε μακροπρόθεσμα. Ένα λογιστικο φοροτεχνικο γραφειο μπορεί να σας εξηγήσει αναλυτικά ποια θα μπορούσε να είναι αυτά.
6. Αγοράστε ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο.
Μπορεί να σκέφτεστε καν ως που θα φτάσετε τελικά, αλλά η αγορά της σωστής ασφάλισης για την επιχείρησή σας είναι ένα σημαντικό βήμα που πρέπει να κάνετε πριν ξεκινήσετε επίσημα. Η αντιμετώπιση περιστατικών όπως υλικές ζημιές, κλοπή ή ακόμη και αγωγή πελατών μπορεί να είναι δαπανηρή και πρέπει να είστε σίγουροι ότι προστατεύεστε σωστά.
Παρόλο που θα πρέπει να εξετάσετε διάφορους τύπους ασφάλισης επιχειρήσεων, υπάρχουν μερικά βασικά ασφαλιστικά σχέδια από τα οποία μπορούν να επωφεληθούν οι περισσότερες μικρές επιχειρήσεις. Για παράδειγμα, εάν η επιχείρησή σας θα έχει υπαλλήλους, θα πρέπει τουλάχιστον να αγοράσετε αποζημίωση εργαζομένων και ασφάλιση ανεργίας.
Μπορεί επίσης να χρειαστείτε άλλους τύπους κάλυψης, ανάλογα με την τοποθεσία και τον κλάδο σας, αλλά οι περισσότερες μικρές επιχειρήσεις συμβουλεύονται να αγοράσουν ασφάλιση γενικής ευθύνης.
Εάν η επιχείρησή σας παρέχει μια υπηρεσία, μπορεί επίσης να θέλετε ασφάλιση επαγγελματικής ευθύνης. Σας καλύπτει εάν κάνετε κάτι λάθος ή αμελήσετε να κάνετε κάτι που θα έπρεπε να έχετε κάνει κατά τη λειτουργία της επιχείρησής σας.
7. Φτιάξτε την ομάδα σας.
Εκτός αν σχεδιάζετε να είστε ο μόνος υπάλληλός σας, θα χρειαστεί κάποια στιγμή να προσλάβετε μια ομάδα στην εταιρεία σας. Οι επιχειρηματίες πρέπει να δώσουν στο στοιχείο “Άνθρωποι” των επιχειρήσεων τους την ίδια προσοχή που δίνουν στα προϊόντα τους. Δεν μπορείς να θεωρηθείς επιχειρηματίας αν τα κάνεις όλα μόνος σου. Μένεις για πάντα ένας κακοπληρωμένος υπάλληλος.
Οι άνθρωποι κατασκευάζουν το προϊόν σας. Ο προσδιορισμός της ιδρυτικής σας ομάδας, η κατανόηση των κενών που υπάρχουν και ο καθορισμός του τρόπου και του πότε θα τα αντιμετωπίσετε θα πρέπει να είναι κορυφαία προτεραιότητα. Το να υπολογίσουμε πώς θα συνεργαστεί η ομάδα … είναι εξίσου σημαντικό. Ο καθορισμός ρόλων και ευθυνών, ο καταμερισμός της εργασίας, ο τρόπος παροχής σχολίων ή ο τρόπος συνεργασίας όταν δεν βρίσκονται όλοι στο ίδιο δωμάτιο θα σας εξοικονομήσουν πολλούς πονοκεφάλους.
8. Επιλέξτε τους προμηθευτές σας.
Η λειτουργία μιας επιχείρησης μπορεί να είναι εξουθενωτική και εσείς και η ομάδα σας πιθανότατα δεν θα είστε σε θέση να τα κάνετε όλα μόνοι σας. Εκεί μπαίνουν προμηθευτές. Εταιρείες σε κάθε κλάδο, είτε πρόκειται για HR, είτε για επιχειρηματικά τηλεφωνικά κέντρα, είτε για λογιστικο φοροτεχνικο γραφειο, υπάρχουν για να συνεργαστούν μαζί σας και να σας βοηθήσουν να λειτουργήσετε καλύτερα την επιχείρησή σας. Για παράδειγμα, με ένα επιχειρηματικό τηλεφωνικό κέντρο, μπορείτε να δρομολογήσετε αυτόματα τους καλούντες σας στους σωστούς αντιπροσώπους και να μην χάσετε κανένα τηλεφώνημα.
Όταν αναζητάτε συνεργάτες B2B, επιλέξτε προσεκτικά. Αυτές οι εταιρείες θα έχουν πρόσβαση στα πιο ζωτικά και δυνητικά ευαίσθητα επιχειρηματικά σας δεδομένα, οπότε η επιλογή κάποιου που μπορείτε να εμπιστευτείτε είναι κρίσιμη.
Ποιους τρόπους πληρωμής μπορείτε να ενεργοποιήσετε;
Ένα λογιστικο φοροτεχνικο γραφειο θα σας ενημερώσει για τα πλεονεκτήματα της κάθε επιλογής από λογιστικής άποψης, παρόλα αυτά πρέπει να έχετε υπόψιν τα παρακάτω.
Ενεργοποίηση πολλαπλών τύπων πληρωμής: η προσφορά πολλαπλών επιλογών πληρωμής θα διασφαλίσει ότι μπορείτε να πραγματοποιήσετε πώληση σε οποιαδήποτε μορφή είναι ευκολότερη για τον πελάτη-στόχο. Συγκρίνετε επιλογές για να βρείτε τον καλύτερο πάροχο επεξεργασίας πιστωτικών καρτών για να διασφαλίσετε ότι λαμβάνετε την καλύτερη τιμή για την επιχείρησή σας. Αυτό συμβαίνει επειδή η επεξεργασία πιστωτικών καρτών μικρών επιχειρήσεων είναι συχνά μια άμεση διαδρομή για περισσότερα έσοδα και μεγαλύτερη πελατειακή βάση.
Λήψη πληρωμών: Δημιουργήστε ένα σύστημα σημείου πώλησης (POS) έτσι ώστε να έχετε μια υπερσύγχρονη διεπαφή για την πραγματοποίηση πωλήσεων. Τα καλύτερα συστήματα POS συνδυάζουν αυτήν την τεχνολογία πληρωμών — η οποία επικαλύπτεται σε μεγάλο βαθμό με την επεξεργασία πιστωτικών καρτών — με δυνατότητες διαχείρισης αποθεμάτων και διαχείρισης πελατών. Ως εκ τούτου, τα συστήματα POS είναι ιδιαίτερα σημαντικά εάν σκοπεύετε να πουλήσετε προϊόντα, ή να προσφέρετε υπηρεσίες.
Διαχείριση οικονομικών: πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων διαχειρίζονται τις δικές τους λογιστικές λειτουργίες κατά την έναρξη της επιχείρησής τους, αλλά εξοικονομήσετε χρόνο και χρήμα αν συνεργαστείτε με ένα λογιστικο φοροτεχνικο γραφειο . Θα αποφύγετε πολλά προβλήματα, λάθη, πιθανά πρόστιμα και θα μειώσετε τον φόρο που πληρώνετε.
9.Κάνετε branding στον εαυτό σας και διαφημιστείτε.
Πριν ξεκινήσετε να πουλάτε το προϊόν ή την υπηρεσία σας, πρέπει να δημιουργήσετε την επωνυμία σας και να προσελκύσετε άτομα που είναι έτοιμα να αγοράσουν όταν ανοίγετε τις κυριολεκτικές ή εικονιστικές πόρτες της επιχείρησης σας.
Λογότυπο: Δημιουργήστε ένα λογότυπο για να βοηθήσετε τους χρήστες να αναγνωρίσουν εύκολα την επωνυμία σας. Χρησιμοποιήστε το ίδιο σε όλες τις πλατφόρμες σας.
ERP: οι καλύτερες πλατφόρμες ERP σας επιτρέπουν να αποθηκεύετε δεδομένα πελατών και προϊόντων για να βελτιώσετε τον τρόπο με τον οποίο τα εμπορεύεστε. Μια καλά μελετημένη καμπάνια newsletter μπορεί να κάνει θαύματα για την επικοινωνία με το κοινό σας. Για να είναι επιτυχής, πρέπει να δημιουργήσετε στρατηγικά τη λίστα επαφών σας.
Ιστοσελίδα της εταιρείας: Δημιουργήστε την εικόνα σας στο διαδίκτυο, δημιουργήστε έναν ιστότοπο της εταιρείας. Πολλοί πελάτες στρέφονται στο διαδίκτυο για να μάθουν για μια επιχείρηση και ένας ιστότοπος είναι μια ψηφιακή απόδειξη ότι υπάρχει η επιχείρησή σας. Είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος αλληλεπίδρασης με τρέχοντες και πιθανούς πελάτες.
Κοινωνικά μέσα: Χρησιμοποιήστε τα κοινωνικά μέσα για να διαδώσετε για τη νέα σας επιχείρηση, αλλά και ως διαφημιστικό εργαλείο για να προσφέρετε κουπόνια και εκπτώσεις στους πελάτες σας μόλις ξεκινήσετε. Οι καλύτερες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων που θα χρησιμοποιήσετε θα εξαρτηθούν από το κοινό-στόχο σας.
Διατηρήστε τα ψηφιακά σας στοιχεία ενημερωμένα με σχετικό, ενδιαφέρον περιεχόμενο για την επιχείρηση και τον κλάδο σας. Πάρα πολλές νεοσύστατες επιχειρήσεις έχουν λάθος νοοτροπία σχετικά με τα site τους.
Βλέπουν τον ιστότοπό τους ως κόστος, όχι ως επένδυση. Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, αυτό είναι ένα τεράστιο λάθος. Οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων που καταλαβαίνουν πόσο κρίσιμο είναι να έχουν μια καλή παρουσία στο διαδίκτυο είναι ένα βήμα μπροστά από τις υπόλοιπες.
Η δημιουργία μιας στρατηγικής marketing είναι απαραίτητη για την οικοδόμηση της πελατείας σας, θα πρέπει να προωθεί συνεχώς την επιχείρησή σας. Αυτή η διαδικασία είναι εξίσου σημαντική με την παροχή ενός ποιοτικού προϊόντος ή υπηρεσίας, ειδικά στην αρχή.
Καθώς δημιουργείτε την επωνυμία σας, Ζητήστε από τους πελάτες και τους πιθανούς πελάτες σας άδεια επικοινωνίας μαζί τους. Ο ευκολότερος τρόπος για να γίνει αυτό είναι να χρησιμοποιήσετε μορφές συγκατάθεσης. Αυτές οι φόρμες σάς επιτρέπουν να επικοινωνήσετε μαζί τους με περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σας.
Αυτοί οι τύποι εντύπων συνήθως αφορούν την επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και χρησιμοποιούνται συχνά στο ηλεκτρονικό εμπόριο για να ζητήσουν άδεια αποστολής ενημερωτικών δελτίων, υλικού μάρκετινγκ, πωλήσεων προϊόντων κ. λπ. στους πελάτες. Όλοι παίρνουν τόσα πολλά email και άλλα μηνύματα στις μέρες μας, κάνοντάς τους να επιλέξουν τις υπηρεσίες σας με διαφάνεια, αρχίζετε να χτίζετε εμπιστοσύνη με τους πελάτες σας. Οι φόρμες συγκετάθεσης είναι ένα εξαιρετικό σημείο εκκίνησης για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης και σεβασμού με πιθανούς πελάτες. Ακόμη πιο σημαντικό είναι ότι αυτά τα έντυπα απαιτούνται από το νόμο. Κάθε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που παραβιάζει αυτόν τον νόμο υπόκειται σε πρόστιμα.
10. Αναπτύξτε την επιχείρησή σας.
Η εκτόξευσή σας και οι πρώτες πωλήσεις είναι μόνο η αρχή της. Για να βγάλετε κέρδος και να παραμείνετε ενεργοί, πρέπει πάντα να αναπτύσσετε την επιχείρησή σας και να προσέξετε πολύ να μην πληρώνετε άχρηστα φόρους. Το ποσό που θα σας βοηθήσει να μείνετε ενεργοί θα σας το πει ένα λογιστικο φοροτεχνικο γραφειο. Αυτό απαιτεί χρόνο και προσπάθεια, αλλά θα πάρετε από την επιχείρησή σας αυτό που βάζετε σε αυτή.
Η συνεργασία με πιο καθιερωμένες μάρκες στον κλάδο σας, συμπληρωματικές και όχι ανταγωνιστικές, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αναπτυχθείτε. Απευθυνθείτε σε άλλες εταιρείες και ζητήστε κάποια προώθηση σε αντάλλαγμα με δωρεάν δείγμα προϊόντος ή υπηρεσία. Συνεργαστείτε με μια φιλανθρωπική οργάνωση ακόμα και εθελοντικά με τον χρόνο ή τα προϊόντα σας για να γίνεται γνωστοί.
Ενώ αυτές οι συμβουλές θα σας βοηθήσουν στην εκκίνηση και την ανάπτυξη της επιχείρησή σας, δεν υπάρχει ποτέ ένα τέλειο σχέδιο. Μπορείτε να προετοιμαστείτε διεξοδικά για την έναρξη μιας επιχείρησης, αλλά τα πράγματα σχεδόν σίγουρα θα πάνε στραβά. Για να έχετε μια επιτυχημένη επιχείρηση, πρέπει να προσαρμοστείτε στις μεταβαλλόμενες καταστάσεις.
Συχνές ερωτήσεις σχετικά με την έναρξη μιας επιχείρησης
Ποια είναι τα τέσσερα βασικά στοιχεία για την έναρξη μιας επιχείρησης;
Τα τέσσερα βασικά στοιχεία για την έναρξη μιας επιχείρησης είναι το όνομα της επιχείρησής σας, η επιχειρηματική δομή, το πιστοποιητικό εγγραφής επιχείρησης και όλες οι άλλες άδειές σας. Ένα λογιστικο φοροτεχνικο γραφειο μπορεί να σας βοηθήσει σε όλα αυτά. Πρέπει να κάνετε τα κατάλληλα βήματα σε καθέναν από αυτούς τους τέσσερις τομείς προτού ξεκινήσετε την επιχείρησή σας. Η απόκτηση εξωτερικής χρηματοδότησης και η δημιουργία επιχειρηματικού σχεδίου είναι επίσης έξυπνες κινήσεις, αλλά δεν είναι βασικές προϋποθέσεις.
Πώς μπορώ να ξεκινήσω τη δική μου επιχείρηση χωρίς χρήματα;
Μπορείτε να ξεκινήσετε μια επιτυχημένη επιχείρηση χωρίς κεφάλαια εκκίνησης. Καλύτερα να ενημερωθείτε αναλυτικά γιαυτό από ένα λογιστικο φοροτεχνικο γραφειο. Εργαστείτε σε μια επιχειρηματική ιδέα που βασίζεται στο σύνολο δεξιοτήτων σας για να προσφέρετε κάτι νέο και καινοτόμο στην αγορά. Κατά την ανάπτυξη μιας νέας επιχείρησης, συνεχίστε να εργάζεστε στην τρέχουσα θέση σας για να μειώσετε τον οικονομικό κίνδυνο.
Μόλις αναπτύξετε την επιχειρηματική σας ιδέα και είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε ένα επιχειρηματικό σχέδιο, θα πρέπει να σκεφτείτε πώς θα πάρετε χρηματοδότηση. Μπορείτε να συγκεντρώσετε χρήματα μέσω επενδύσεων προωθώντας την ιδέα σας σε οικονομικούς υποστηρικτές. Θα μπορούσατε επίσης να συγκεντρώσετε χρηματοδότηση μέσω πλατφορμών crowdsourcing όπως το Kickstarter ή να διαθέσετε ένα συγκεκριμένο χρηματικό ποσό από τα εβδομαδιαία κέρδη σας για να τα διαθέσετε σε μια νέα επιχείρηση. Τέλος, μπορείτε να αναζητήσετε επιλογές δανείου από τράπεζες και άλλα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα για να ξεκινήσετε και να λειτουργήσετε την εταιρεία σας, πώς όμως αυτό θα το χειριστείτε λογιστικά θα ενημερωθείτε από ένα λογιστικο φοροτεχνικο γραφειο.
Ποια είναι η ευκολότερη επιχείρηση για να ξεκινήσετε;
Η ευκολότερη επιχείρηση για να ξεκινήσετε είναι αυτή που απαιτεί ελάχιστη ή καθόλου οικονομική επένδυση εκ των προτέρων και καμία εκτεταμένη εκπαίδευση για να μάθετε την επιχείρηση. Μια εταιρεία dropshipping, για παράδειγμα, είναι ένας από τους ευκολότερους τύπους νέων επιχειρήσεων που ξεκινούν. Το Dropshipping δεν απαιτεί διαχείριση αποθεμάτων, κάτι που σας εξοικονομεί την ταλαιπωρία της αγοράς, αποθήκευσης και παρακολούθησης αποθεμάτων.
Αντ ‘ αυτού, μια άλλη εταιρεία εκπληρώνει τις παραγγελίες των πελατών σας κατόπιν εντολής σας. Αυτή η εταιρεία διαχειρίζεται το απόθεμα, συσκευάζει αγαθά και αποστέλλει τις παραγγελίες της επιχείρησής σας. Για να ξεκινήσετε, δημιουργήστε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα επιλέγοντας επιμελημένα προϊόντα από τον κατάλογο που διατίθεται μέσω συνεργατών.
Ποιους τύπους επιχειρήσεων μπορώ να ξεκινήσω από το σπίτι;
Στον σημερινό κόσμο της απομακρυσμένης εργασίας, μπορεί να ξεκινήσετε μια διαδικτυακή επιχειρηματική ιδέα. Κάθε επιχείρηση που απαιτεί μόνο ιντερνετική συναλλαγή θα πρέπει να είναι εύκολο να ξεκινήσει από το σπίτι. Οι ιδέες που εμπίπτουν σε αυτήν την κατηγορία περιλαμβάνουν αλλά δεν περιορίζονται σε επιχειρήσεις copywriting, διαδικτυακές λειτουργίες διδασκαλίας και επιχειρήσεις dropshipping. Οτιδήποτε είστε καλοί ή παθιασμένοι με αυτό που μπορείτε να κάνετε από το σπίτι, και για το οποίο υπάρχει ζήτηση, μπορεί να γίνει επιχείρηση.
Πότε είναι η καλύτερη στιγμή για να ξεκινήσετε μια επιχείρηση;
Το ιδανικό χρονοδιάγραμμα κάθε ατόμου για την έναρξη μιας νέας επιχείρησης θα είναι διαφορετικό. Ξεκινήστε μια επιχείρηση μόνο όταν έχετε αρκετό χρόνο για να αφιερώσετε την προσοχή σας στην εκτόξευση. Εάν έχετε ένα εποχιακό προϊόν ή υπηρεσία, τότε θα πρέπει να ξεκινήσετε την επιχείρησή σας ένα τετράμηνο πριν από την προβλεπόμενη πολυάσχολη εποχή του χρόνου. Η άνοιξη και το φθινόπωρο είναι δημοφιλείς εποχές του χρόνου για να ξεκινήσουν εποχιακές εταιρείες. Ο χειμώνας είναι η λιγότερο δημοφιλής περίοδος εκτόξευσης, επειδή πολλοί νέοι ιδιοκτήτες προτιμούν να εγκρίνουν την εταιρεία τους για ένα νέο οικονομικό έτος.
6 Σχόλια