
Κύριε Ανδρώνη ποιες ήταν οι πρώτες κινήσεις σας όταν άρχισε η κρίση;
Οι πρώτες κινήσεις ήταν ότι έπρεπε να μπαίνει ένα συνεργείο μέσα στο σπίτι, όχι δύο ή τρία συνεργεία. Από την στιγμή που έμπαινε ένα συνεργείο αποτελούμενο από έναν υπάλληλο μας οι άνθρωποι αισθάνονταν αμέσως ασφάλεια χάρη στα μέτρα που είχαμε πάρει:
Τι μέτρα;
Κάθε υπάλληλος με τον ειδικό εξοπλισμό του ήταν κατάλληλα ντυμένος, εφαρμόζοντας όλα τα πρωτόκολλα ασφαλείας. Με το που φτάναμε στον κάθε προορισμό μας, τόσο στην ηπειρωτική όσο και στην νησιώτικη Ελλάδα, μπροστά στον πελάτη ανοίγαμε την ειδική στολή μιας χρήσης απο την πιστοποιημένη εταιρεία 3Μ, κάθε φορά που μπαίναμε σε ένα σπίτι. Όταν τελειώναμε τη δουλειά μας βγάζαμε τη στολή μας και την πετάγαμε στα απορρίματα μπροστά στα μάτια του πελάτη. Σκέφτειτε ότι ήμασταν σαν τους χειρουργούς στα χειρουργεία! Μπαίναμε μέσα σαν γιατροί στα χειρουργεία με ειδικά προστατευτικά σακουλάκια στα παπούτσια. Σκεφτόμαστε πάντα και τη δίκη μας ασφάλεια άλλα και του πελάτη.
Το δε κόστος απόφραξεων αυτό ήταν εξ ολοκλήρου δικό μας, δεν επιβαρύναμε τον πελάτη, δεν το μετακυλίσαμε στο πελάτη, έμεινε στην εταιρεία.

Για ολόκληρο αυτόν τον κατάλληλο και πιστοποιημένο εξοπλισμό κάναμε ειδική παραγγελιά σε ειδικές σακούλες για τα παπούτσια, προστατευτικές στολές, μάσκες γυαλιά, τα πάντα! Πάντα κατάλληλα εξοπλισμένοι! Πάντα χρησιμοποιούσαμε τα καλύτερα εργαλεία υψηλών προδιαγραφών σε όλες τις εργασίες μας, η πανδημία δεν θα μας άλλαζε.
Ζούμε έναν υγειονομικού εφιάλτη, Υπήρξαν φορές που χρειάστηκε να καθυστερήσετε τους πελάτες σας για τη μη μεταφορά γονορροϊκού από τον στόλο και τα μηχανήματά σας;
Καμιά μεγάλη καθυστέρηση, είχαμε οργανώσει πολύ προσεκτικά τις βάρδιες μας. Και ο κόσμος ήταν πολύ εντυπωσιασμένος που καταφέρναμε και εξυπηρετούσαμε, μάλιστα τα παιδιά στα συνεργεία μου είπαν ότι αυξήθηκε το πουρμπουάρ τους! Ε βεβαια! Τόσο βάλε βγάλε στολή και εγγυημένα αποτελέσματα και στην ώρα τους, ο κόσμος μας ήταν πολύ ευχαριστημένος! Οι πελάτες εκτιμούν πια οταν έχουν υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών όπως στις αποφράξεις Ανδρώνης. Δεν βραβευτήκαμε τυχαία ως η καλύτερη εταιρεία αποφράξεων για το 2020.
Πώς αντιμετωπίσατε κλήσεις για βοήθεια κατά τη διάρκεια της καραντίνας;
Μας ρωτούσαν και οι πελάτες μας πως τα καταφέραμε και βραβευθήκαμε ως η καλύτερη εταιρεία αποφράξεων με τέτοιο πανικό που περάσαμε όλοι! Οργανωθήκαμε έτσι ώστε δεν δούλευαν όλα τα συνεργεία συνεχώς. Δουλεύαμε εκ περιτροπής, μίση εβδομάδα το ένα, μίση το άλλο, σε βάρδιες, άλλα με άμεση επεμβατικότητα, όπως όταν δουλεύουμε το σαββατοκύριακο, όχι όπως καθημερινά. Και δεν ήταν αυτό καλό μόνο για τους πελάτες μας αλλά και για τους υπαλλήλους μας. Και οι υπάλληλοι έχουν οικογένεια, παιδιά, αρρωστημένους γονείς, δεν ήθελα να μεταφέρουν ίο η και να το κολλήσουμε, όσοι είχαν προβλήματα υγείας δεν δούλευαν, ή όσοι είχαν ευαισθησία, δεν δούλεψαν καθόλου, γνώμονας η προστασία τόσο στο προσωπικό όσο και και στους πελάτες.
Πότε εντυπωσιαστήκατε τελευταία φορά με την εξέλιξη της τεχνολογίας στον τομέα σας;
Κάθε δύο χρόνια στο Μόναχο στη Γερμανία γίνεται η μοναδική στο είδος της στην Ευρώπη η έκθεση IFAT. Σε αυτή την έκθεση πάμε στάνταρ κάθε φορά και είμαστε η μοναδική ελληνική εταιρεία αποφράξεων, είναι η έκθεση που έχει να κάνει με την διαχείριση και ανακύκλωση νερού καθώς και την αποχέτευση.
Είμαι τακτικός επισκέπτης, δεν χάνω έκθεση, η εταιρία είναι πάντα παρούσα και είμαστε οι πρώτοι που φέρνουμε στην Ελλάδα αυτές τις τεχνολογικές εξελίξεις, από εκεί αγοράζουμε τον εξοπλισμό μας, δεν χρησιμοποιούμε πατέντες όπως κάποιοι άλλοι που το χρεωνουν κιόλας για ορίτζιναλ! Ο εξοπλισμός μας είναι πλήρως πιστοποιημένος, τεχνολογία αιχμής στον τομέα μας και με τα ευρωπαικα αυτα εργοστασια συνεργαζόμαστε χρονιά.
Η τεράστια αλλαγή στην δουλειά μας ήρθε με τη χρήση κάμερας. Οι αποφράξεις με κάμερα γλιτώνουν κόστος, εντοπίζουν το πρόβλημα συγκεκριμένα, και έτσι χρησιμοποιούμε το σωστό εξάρτημα για το συγκεκριμένο πρόβλημα, άλλο για ρίζες, άλλο για μπετόν, άλλο για να καθαρίζει άμμο, άλλο για κανάλια. Είμαστε πρωτοπόροι, έχουμε έναν τεχνολογικό πυρήνα που προσαρμόζεται ανά περίπτωση, ότι πρόβλημα και να βρούμε θα το λύσουμε προς όφελος του επιχειρηματία. Το ξαναλέω δεν βραβευθήκαμε τυχαία ως η καλύτερη εταιρεία αποφράξεων για το 2020. Το κόστος για εμάς είναι πανάκριβο. Τα μηχανήματα μας και τον στόλο μας δεν τα έχει κανένας άλλος στην ελληνική αγορά, είναι εξειδικευμένα, κάθε φορτηγό έχει τα δικά του μπεκ, δεν κάνουν όλα την ίδια δουλειά. Κάθε αντλία φοράει το δικό της μπεκ , λύνουν το πρόβλημα με το λιγότερο δυνατό κόστος, χρόνο και προπάντως αθόρυβα. Επίσης συνεργαζόμαστε και έχουμε ειδική τεχνολογία για να μην υπάρχουν οσμές. Δεν είναι τυχαίο που οι επιχειρηματίες μας προτιμούν. Οι αποφράξεις σε ξενοδοχεία, αποφραξη σε εστιατόρια και ταβέρνες, αποφράξεις σε μαγαζιά και καφετέριες θέλουν υψηλό σέρβις και μίνιμουμ προβλήματα. Η εκκένωση βόθρων σε αυτα τα σημεία θέλει τέχνη γιατί υπάρχουν και πελάτες εκείνη τη στιγμή.
Μετά από μία τέτοια κρίση που περάσαμε και περνάμε ποιο είναι το όραμά σας για την επιχείρησή σας;
Κατ’ αρχήν και εκτός COVID19 θα αλλάξουμε αυτά που είναι να αλλάξουμε. Πάντα ανανεώνουμε τα μηχανήματα μας. Eίναι η δουλειά ετσι. Θέλουμε να μας βλεπουν ως την καλύτερη λύση στο πρόβλημα αποχέτευσης, ως η καλύτερη εταιρεία αποφράξεων. Να λένε ο Ανδρώνης θα στο λύσει, πανελλαδικά, όχι μόνοι στην Αθήνα,έχουμε συνεργεία και στις κυκλάδες, πάμε σε ξενοδοχεία, σε εστιατόρια, έχουμε υποκατάστημα και στη Σαντορινη. Δείτε τις αποφράξεις Σαντορίνη.
Στον τιμοκατάλογό σας γράφετε στην ιστοσελίδα σας “χωρίς κρυφές χρεώσεις”. Είναι κάτι που ξέρετε ότι συμβαίνει από ερευνά αγοράς στον κλάδο σας ή από την πείρά σας μιλώντας με πελάτες σας;
Παντού ο ανταγωνισμούς λέει στο τηλέφωνο ότι η επισκευή θα κοστίσει 30 ευρω, ενώ από κοντά το πόσο ανεβαίνει στα 170 ! Αν δεις στο Google αξιολογήσεις ανταγωνιστών μας θα καταλάβεις τι γίνεται! Εμείς έχουμε μια ανοικτή πολίτικη χρέωσης. Η οποία είναι ξεκάθαρη , αξιόπιστη, αυτό που λέμε, η εκτίμησή μας, προσδιορίζεται στην τηλεφωνική επαφή για να μην υπερβούμε αυτό το κόστος όταν πάμε. Δείτε το κόστος αποφράξεων & τιμές αποφράξεων στην ιστοσελίδα μας.
Οι τιμές σας είναι οικονομικές σε σχέση με την ποιότητα των υπηρεσιών σας. Παρ όλα αυτά σας κάνουν παζάρια;
Είναι λογικές για τη δουλειά που προσφέρουμε. Ναι μας κάνουν και παζάρια! Άλλα οι τιμές μας κάνουν να βγαίνουμε οριακά! Σκέφτομαι να τις αλλάξω όλες, με οικονομία κλίμακας είναι αυτές οι τιμές, αν αυτή η κλίμακα αλλάξει θα αλλάξουν και οι τιμές.
Υπάρχει ιδανικός πελάτης;
Αυτός που είναι ευγενικός είναι ο ιδανικός πελάτης. Μετράει για εμάς η ποιότητα στην σχέση με τους πελάτες μας. Η ευγένεια. Οι μακροπρόθεσμες σχέσεις με κάποιον, όχι βραχυπρόθεσμα, δεν μας νοιάζει απλά να πάμε, να πάρουμε χρήματα και να φύγουμε, μας νοιάζει να του λύσουμε το πρόβλημα, να χαρεί, να μας δει σαν συνεργάτες του που τον βγάζουν από τη δύσκολη κατάσταση.
Πόσες ώρες εργάζεστε την ημέρα; ‘Όσο περνάνε τα χρόνια γίνεται ευκολότερο ή δυσκολότερο;
16 ώρες την ημέρα, κάθε μέρα! Όσο περνάνε τα χρόνια δεν είναι ευκολότερο, είναι δυσκολότερο, είναι κουραστικό, όχι λόγω αλλαγών επαγγελματικών άλλα σωματικών! Γερνάω! Έχω προσωπικό. Συνεργεία σε όλη την Αττική , άλλα εγώ είμαι ενεργός όχι ανενεργός. Μπαίνω πρώτος, Βγαίνω τελευταίος, είμαι μέσα στην μάχη και με εκτιμάνε όλοι οι συνάδελφοι και οι πελάτες μου για αυτό! Εχω ευθύνη απέναντι στούς πελάτες μου και στο πρόβλημά τους.
Τι υπηρεσίες προσφέρετε;
Οι βασικές μας υπηρεσίες είναι:
Τι συμβουλές θα δίνατε σε άλλους επιχειρηματίες, ανεξάρτητα από τον κλάδο ενεργοποίησης τους, προκειμένου να πετύχουν και αυτοί;
Μια λέξη. Εντιμότητα.