Το λιανικό εμπόριο εξαιτίας του Covid-19 αντιμετωπίζει πολλές προκλήσεις το 2020. Το σίγουρο είναι οτι θα υπάρχουν εξελίξεις τα επόμενα χρόνια στο τρόπο που θα δουλεύουν τα καταστήματα. Οι εταιρείες και τα καταστήματα θα πρέπει να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Πρέπει να ανταποκριθούν στρατηγικά με περισσότερη μεθοδικότητα και οργάνωση στη λήψη σημαντικών αποφάσεων για την εποχή που έρχεται..
Οι πελάτες/πολίτες αλλάζουν ή θα αλλάξουν τη συμπεριφορά τους δημόσια. Θα υπάρχει διακριτικότητα στις συναλλαγές με τις επιχειρήσεις και κοινωνική αποστασιοποίηση – απόσταση ο ένας με τον άλλον (social distancing). Η τεχνολογία υπήρχε και τώρα ήρθε πιο εξελιγμένη παρά ποτε. Μιλάμε για τα συστήματα καταμέτρησης ατόμων ή people counting η συστήματα ελέγχου εισόδου εξοδου πελατών απο τα καταστήματα. Η ηλεκτρονική καταγραφή εισόδου εξόδου πελατών ήρθε για να διευκολύνει τα κταστήματα λιανικής!
Τι ειναι το ηλεκτρονικό σύστημα καταγραφής εισόδου εξόδου πελατών (people counting);
Με τις νέες συνθήκες που διαμορφώθηκαν, ο αριθμός των πελατών που επιτρέπονται εντός ενός καταστήματος εξαρτάται από τα τετραγωνικά του μέτρα. 1 άτομο κάθε 15 τετραγωνικά μέτρα. Τα άτομα σε ενα κατάστημα πρέπει να είναι καταμετρημένα ανα πάσα στιγμή για λόγους υγείας. Μια διαδικασία η οποία μπορεί να αποδειχθεί δύσκολη και χρονοβόρα απαιτώντας επιπλέον ανθρώπινο δυναμικό. Το ηλεκτρονικό σύστημα καταμέτρησης πελατών είναι ενα ευφιές εργαλείο στην προσπάθεια να καταμετρηθεί ο κόσμος που εισέρχεται σε ενα καταστημα. Ο σκοπός είναι μην ξεπεραστεί το όριο των τετραγωνικών/πελατη που έχει θεσπισθεί νομοθετικά και που θεωρητικά θα βοηθήσει στην προσπάθεια όλων μας για την καταπολέμηση του ιου covid-19. Υπάρχουν πολλές λογικές και τεχνολογίες αλλά η ουσία είναι οτι βοηθάει την επιχείρηση εύκολα και απλά να μην δημιουργείται συνωστισμός στους χώρους του καταστήματο. Με την ηλεκτρονική καταγραφή εισόδου εξόδου πελατών η επιχειρηση αποφεύγει τα πρόστιμα και το κυριότερο τη μετάδοση του ιού.
Υπάρχουν απλά και πολυσύνθετα εργαλεία / συστήματα ελέγχου εισόδου εξόδου πελατών. Ακριβά και φθηνότερα. Εξαρτάται την επιχειρήση, τη στρατηγική της, το προϋπολογισμό της και το τι θέλει να επιτύχει.
Η Zeppelin Hellas πρωτοπόρος εταιρεία στις τεχνολογίες αιχμής διαβλέποντας την αγορά δημιουργησε ενα απλό στη χρήση (plug and play), οικονομικό εργαλείο καταμέτρησης πελατών για τις επιχειρήσεις που θέλουν κάτι απλό και εύκολο στη χρήση. Το ηλεκτρονικο σύστημα καταγραφής εισόδου εξόδου δεν επιβαρύνει τον επιχειρηματια με τεράστια έξοδα. Πρόκειται για μια τεχνολογία που έχει δοκιμαστεί στην πράξη απο μεγάλα Super Market.
Ουσιαστικά πρόκειται για ενα σύστημα που περιέχει :
- 1 controller
- 1 σύνδεση με Μονιτορ ή τηλεόραση.
*Την τηλεόραση η το μονιτορ μπορεί να διαθέσει η ιδια επιχείρηση για να γλιτώσει τα περιτά έξοδα.
Η καταμέτρηση πελατών εφαρμόστηκε πρώτα στα Super Market την περίοδο της καραντίνας. Πρόκειται για τις αριθμημένες καρτέλες που μας έδιναν με χάρη και απολυμαίνονταν με αντισηπτικό και μας παρέδιδε μια κυρία με μάσκα καθως μπαίναμε στο σουπερ μαρκετ. Η διαδικασία δεν ήταν και πολύ ασφαλής αφού η πινακίδα καταμέτρησης πέρναγε απο πολλά χέρια και έφθανε στο δικό μας με ‘υποψίες’. Παρόλα αυτά λειτούργησε αποτελεσματικά και τα Σουπερ Μάρκετ Βασιλόπουλος έβαλαν το πρώτο στην Ελλάδα ηλεκτρονικό σύστημα καταγραφής εισόδου εξόδου πελατών. Τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού συστήματος είναι πολλαπλά. Όπως μας αναφέρει και ο Κωσταντίνος Τσίγγας της Zeppelin Hellas που έφτιαξε πρώτος ηλεκτρονικό σύστημα καταγραφής εισόδου εξόδου πελατών για σούπερ μάρκετ και καταστήματα τα πλεονεκτήματα είναι πολλαπλά.
Συγκεκριμένα το ηλεκτρονικό σύστημα καταγραφής εισόδου εξόδου καταστημάτων:
- Μπορεί να εφαρμοστεί σε οποιαδήποτε φυσικό κατάστημα.
- Δίνει πραγματική καταμέτρηση των πελατών στο χώρο.
- Ταχύτητα στην εξυπηρέτηση της ουράς των πελατών.
- Αξιοπιστία του συστήματος με τη παρέμβαση του ανθρώπινου παράγοντα.
- Αυτόματη απεικόνιση σε οθόνη στην είσοδο του καταστήματος για έλεγχο της εισερχόμενης κυκλοφορίας.
- Άμεση ειδοποίηση του προσωπικού στην περίπτωση που συμπληρωθεί ο αριθμός των απαιτούμενων πελατών.
- Γρήγορη και εύκολη εφαρμογή.
- Δυνατότητα απεικόνισης του λογότυπου της επιχείρησης στην οθόνη του συστήματος.
- Παρέχεται ολοκληρωμένη υποστήριξη – service από την εταιρεία μας.
- Χρειάζεται μόνο παροχή ηλεκτρικού ρεύματος.
- Στατιστικά στοιχεία.
- Εύκολη τροποποίηση.
- Το πιο οικονομικό της Αγοράς.
- Υποστήριξη και Εγγύηση.
Για να μάθετε περισσότερα για το ηλεκτρονικό σύστημα καταγραφής εισόδου εξόδου πελατών και το κόστος του καλέστε στο +30 210 9629323 η πηγαίνετε στη ιστοσελίδα του προϊόντος.